ÁSZF
Általános Szerződési feltételek
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a STAS Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Szolgáltató”), és a Szolgáltató által a https://staspart.hu/ weboldalon („Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (a Szolgáltató és az Ügyfél a továbbiakban együttesen: „Felek”). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a https://staspart.hu/ weboldalon keresztül kezdeményeznek, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
- A Szolgáltató adatai:
STAS Korlátolt Felelősségű Társaság |
|
székhely: |
|
cégjegyzékszám: |
13-09-172235 |
e-mail cím: |
|
telefonszám: |
+36 20 317 0705 |
weboldal: |
|
|
- A weboldal használata
- A Felek közötti szerződés létrejötte
- A Weboldalon kezdeményezett vásárlási folyamat a Szolgáltató ajánlatára elektronikus úton leadott megrendeléssel véglegesíthető. A Weboldal közvetlen vásárlásra nem biztosít lehetőséget. Az Ügyfél a Weboldalon keresztül a kiválasztott termékekre vonatkozó ajánlatkérését továbbítja a Szolgáltató felé, amely alapján a Szolgáltató valamennyi lényeges körülmény tisztázását követően a termékek vételárát, azok szállítási díját és a szállítási határidőt tartalmazó ajánlatot („Ajánlat”) küld meg az Ügyfél regisztráció során megadott elektronikus levélcímére („e-mail”). Az Ügyfél az Ajánlat írásbeli elfogadásával (ideértve az e-mail válaszüzenetet is) jön létre a szerződés a Felek között a termékek szállítása tárgyában („Szerződés”). Amennyiben az Ügyfél a megküldött Ajánlatot nem teljes egészében, vagy módosításokkal fogadja el, az az Ügyfél részéről tett új ajánlatnak minősül. Az Ügyféltől származó új ajánlat esetén a Szerződés a Szolgáltató írásbeli visszaigazolásával jön létre.
- A felek tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató külön köteles tájékoztatni az Ügyfelet arról az általános szerződési feltételről, amely eltér a Felek között korábban alkalmazott feltételtől, illetve amely lényegesen eltér a jogszabályoktól vagy a szokásos szerződési gyakorlattól, kivéve, ha megfelel a felek között kialakult gyakorlatnak. Az ilyen feltétel akkor válik a Szerződés részévé, ha azt az Ügyfél a külön tájékoztatást követően kifejezetten elfogadta.
- Az Ügyfél erre tekintettel kijelenti, hogy a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján álláspontja szerint a jelen ÁSZF nem tartalmaz olyan előírásokat, amelyek lényegesen eltérnek a jogszabályoktól vagy a szokásos szerződési gyakorlattól. Az Ügyfél egyben kijelenti, hogy amennyiben a jelen ÁSZF a Felek között korábban alkalmazott szerződés valamely feltételétől eltérnek, úgy arról a Szolgáltatótól külön figyelemfelhívó tájékoztatást kapott, és az ilyen kikötést kifejezetten elfogadja.
- A jelen ÁSZF rendelkezéseitől a Felek kizárólag írásba foglalt nyilatkozatukkal térhetnek el. Az Ügyfél általános beszerzési feltételei vagy egyéb általános szerződési feltételei, valamint a jelen ÁSZF Ügyfél általi esetleges egyoldalú módosításai kizárásra kerülnek.
- A Szolgáltató kizárólag a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § (1) 4. pontja szerinti vállalkozással köt szerződést. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy („vállalkozás”). A Szolgáltató az adószám vizsgálatával ellenőrzi a jelen pont szerinti nyilatkozatot.
- Az ajánlatkérés leadását követően annak tartalma a Szerződés létrejöttéig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között a Szolgáltató ajánlatának elfogadásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető. A Szolgáltató és az Ügyfél között valamennyi jogviszonyra a magyar jog irányadó.
- A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
- Regisztráció
- A regisztrációra a Weboldalon található „Regisztráció” menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével, vagy az ajánlatkérési folyamatba beágyazva kerülhet sor. A Regisztráció során kért adatok megadását követően a Szolgáltató ellenőrzi a létrehozni kívánt felhasználói fiók paramétereit, melyek jóváhagyása esetén a regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küld a Szolgáltató. Amennyiben az Ügyfél a Kosár oldalról ajánlatkérési szándékkal továbblép, abban az esetben a regisztráció oldalra irányítja át a Weboldal. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
- A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a „Fiók” linkre kattintást követően elérhető „Fiókadatok módosítása” menüpontban van lehetőség, amely az aktív ajánlatkérések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Ügyfél az esetleges regisztrációval kapcsolatos adatváltozásait köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, vagy pedig az adatmódosításokat személyesen elvégezni.
- Az ajánlatkérést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél az ajánlatkéréshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti.
- A regisztrációt követő első ajánlatkérés esetén a Szolgáltató a Weboldalon feltüntetett árakból 5% kedvezményt nyújt az Ajánlatában az Ügyfél részére. A jelen pont szerint biztosított kedvezmény egyéb kedvezménnyel nem vonható össze és nem vonatkozik a Weboldalon „Akciós termék” megjelöléssel ellátott termékekre, illetve egyetlen olyan termékre sem, amelynek adatlapján a jelen pont szerinti kedvezménytől eltérő árengedmény került feltüntetésre.
- Regisztráció törlése
- Az Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni a Szolgáltatónak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott ajánlatkérésekhez és ezek alapján létrejövő szerződésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
- A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben az Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
- A termék kiválasztása, ajánlatkérés
- Az Ügyfélnek lehetősége van választani a Weboldal termékei közül, illetve árajánlatot kérni azok szállítására. Az Ügyfél a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
- A termékek Weboldalon szereplő tulajdonságára vonatkozó valamennyi adat kizárólag tájékoztató jellegű, kivéve, ha ezeket a Szolgáltató magára nézve az Ajánlatban kifejezetten kötelezőnek ismeri el. Ugyanez vonatkozik a fotókra, rajzokra és egyéb ábrákra is.
- Az Ügyfél ajánlatkérési szándéka esetén a kiválasztott terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Weboldal Kosár gombja a böngészés során kosárba helyezett termékeket, valamint a kiválasztott termékek vételárának várható végösszegét mutató oldalra vezet. A várható vételárösszeg és a termékek összessége alapján a Szolgáltató kiszámítja a szállítási költségeket és ajánlatkérés esetén 3 (három) napon belül megküldi a kiválasztott termékek szállítására vonatkozó ajánlatát az Ügyfél által megadott e-mail címre, vagy felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot az ajánlatadáshoz szükséges további információk egyeztetése végett. Az ajánlatkérés elküldése előtt, a „Kosár” gombra kattintva ellenőrizhető az ajánlatkérés helyessége, különös tekintettel a várható vételárakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatók, javíthatók. A kosár automatikusan kiszámítja a várható vételár összegét.
- Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására az „Ajánlat kérése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Amennyiben az elküldött ajánlatkérésében foglaltakat kívánja módosítani az Ügyfél, azt az office.hungary@stas.eu e-mail címre küldött üzenetével teheti meg.
- Ajánlatkérés elküldése
Az Ügyfél a kosárban elhelyezett termékek mennyiségének és várható vételára összegének ellenőrzését követően a "Tovább az ajánlatkérésre" majd az „Ajánlat kérése” gombokra kattintással kérhet Ajánlatot a Szolgáltatótól a szállításukra.
- Ajánlatkérés módosítása, törlése
Az ajánlatkérés rögzítésekor az Ügyfél felé azonnal értesítést küld a Weboldal szoftvere az ajánlatkérés rögzítésének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Felek között létrejött Szerződésnek, csupán jelzi az Ügyfélnek, hogy az ajánlatkérésre vonatkozó igényét a Weboldal rendszere regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa felé.
- Az ajánlatkérés feldolgozása, Ajánlat adása
- Az ajánlatkérések feldolgozása 3 (három) napon belül megtörténik. A feldolgozást követően a Szolgáltató megküldi az Ügyfél részére az Ajánlatot.
- Amennyiben az adott termék nem áll rendelkezésre az ajánlatkérés leadásának idején, illetve az nem beszerezhető az Ajánlat adásra rendelkezésre álló időn belül, úgy a Szolgáltató nem ad ajánlatot az adott termékre. Erről az Ügyfél értesítést kap.
- Visszaigazolás
Minden ajánlatkérésről e-mailes visszajelzést küld a Szolgáltató, melynek során az Ügyfél az ajánlatkérést követően egy automatikus e-mailt kap annak beérkezéséről és egyet az Ajánlatról, majd annak Ügyfél általi elfogadása esetén a várható szállítási időpontról.
- Ajánlat elfogadása
- Amennyiben az Ügyfél a megküldött Ajánlatot teljes egészében elfogadó választ küld vissza a Szolgáltató részére e-mailen, a Felek között az Ajánlat és a jelen ÁSZF szerinti tartalommal létrejön a Szerződés. A Szerződés nem tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá.
- A Szolgáltató mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 3 (három) napon belül nem kapja meg az Ügyféltől az elküldött Ajánlat elfogadására vonatkozó e-mailt.
- Árak
- A Weboldalon feltüntetett árak az ajánlatkérés időpontjában érvényes listaárakról szóló tájékoztatások, amelyeket a Weboldalon a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költséget az Ajánlatban közli a Szolgáltató.
- Az Ajánlat adása során az ajánlatkérés időpontjában feltüntetett listaáraktól eltérhet a Szolgáltató. A Weboldalon található vételárak tájékoztató jellegűek. Az Ajánlatban és a Weboldalon feltüntetett vételárak közötti bármilyen eltérés esetén az Ajánlatban foglalt vételárak irányadók.
- A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a termék hibás áron szállítására ajánlatot tenni, hanem Ajánlatában a helyes árat rögzíti.
- Fizetési feltételek
- Az Ajánlat elfogadása esetén lehetőség van banki átutalásra és személyes fizetésre a Szolgáltató ügyfélszolgálatán. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a termékek átvételekor fizeti meg az Ügyfél készpénzben.
- banki átutalás - (az Ügyfél ajánlatkérése alapján megküldött Ajánlat elfogadása esetén e-mailben értesíti a Szolgáltató, hogy a rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik az Ajánlatban meghatározott bankszámlára az Ajánlatban foglalt összeg, az Ügyfél rendelését aktiválja a Szolgáltató, és e-mailben minden szükséges további információt közöl)
- készpénz - (a Szolgáltató ügyfélszolgálatán előre egyeztetett időpontban)
- Banki átutalás választása esetén az Ügyfél az Ajánlat szerinti fizetési határidővel, a Szerződés létrejöttét követően a Szolgáltató által megküldött díjbekérőben foglaltak szerint előlegként megfizeti a Szerződés (azaz az elfogadott Ajánlat) szerinti ellenérték teljes egészét. Az ellenérték előlegként történő megfizetését követően a Szolgáltató kiállítja az előlegszámlát. A Szolgáltató a termékek szállításával egyidejűleg megküldi az Ügyfél részére a végszámlát.
- A számla kiállítása és kézbesítése az Ügyfél által a Weboldalon írásban megadott adatok alapján történik. A számlával kapcsolatos reklamációkat a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül írásban lehet megtenni.
- Szállítás
- Az Ügyfél az alábbi szállítási módok közül választhat:
- Kiszállítás
- személyes átvétel a Szolgáltató ügyfélszolgálatán (előre egyeztetett időpontban)
- Az Ajánlat elfogadásával megrendelt terméket a Szolgáltató az alábbi szolgáltatók igénybevételével juttatja el a részére Magyarország bármely pontjára:
a) GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.),
b) TNT Express Hungary Kft. (székhelye: 1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér 283. ép. II Logisztikai központ – Irodaépület),
c) Kumi Futár Kft. (székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor u. 4-6.)
- Szállítási határidő
- A szállítási határidő a megrendelt termékek készletének, típus- és darabszámának, valamint azok méretének függvénye. Általános tapasztalat, hogy a csomagokat az Ajánlatra adott megrendelést követő 1 (egy) munkanaptól számítva a futárszolgálat 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott magyarországi címre. A Szolgáltató tájékoztatásul közli, hogy a külföldről érkező csomagok esetén akár 2-21 munkanap is lehet a szállítási idő.
- A Szolgáltató az Ajánlatban rögzíti a vállalt szállítási határidőt.
- A termékek kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik.
- Amennyiben a megrendelt termék várható érkezésének időpontja az Ügyfél számára nem megfelelő, úgy a szállítást végző, ajánlatban rögzített futárcéggel egyeztethet a szállítás pontos időpontjától. A szállítási idő jelen pont szerinti, Ügyfél általi módosítása esetén a Szolgáltató által vállalt határidőt megtartottnak tekintendő.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az Ajánlat eltérő tartalma, azaz a Felek eltérő megállapodásának hiányában a Szolgáltató a Szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 30 (harminc) napon belül köteles az Ügyfél rendelkezésére bocsátani a megrendelt terméket. A Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni.
- A szállítási határidő megfelelően meghosszabbodik különösen (i) a munkaügyi viták keretében tett intézkedések (pl. sztrájk vagy üzembezárás), valamint (ii) vis maior, ill. (iii) olyan előre nem látott akadályok felmerülése esetén, amelyek a Szolgáltatónak fel nem róható okokból következnek be, amennyiben ezen akadályok a termékek leszállításra bizonyíthatóan kihatással vannak. Ezt a szabályt abban az esetben is alkalmazni kell, ha ilyen körülmények a terméket előállító vagy fuvarozó társaságnál lépnek fel. A fent megjelölt körülmények akkor is a Szolgáltatónak fel nem róható oknak tekintendők, ha azok már beállt késedelem idején keletkeznek. A teljesítésre jelentős kihatással bíró esetekben az ilyen körülmények beálltát és megszűnését a Szolgáltató haladéktalanul közli az Ügyféllel.
- Amennyiben a termékek szállítása a fentiek szerinti előre nem látható körülmények miatt lehetetlenné válik, a Szerződés megszűnik. Amennyiben a termékek szállítása a fenti esetekben a Szolgáltató megítélése szerint csak jelentős többletráfordítással lehetséges, úgy a Szolgáltató jogosult a Szerződéstől hátrányos jogkövetkezmények nélkül elállni.
- A Felek a szolgáltatást oszthatónak tekintik és a Szolgáltató jogosult részteljesítésre. Minden egyes részteljesítés önálló ügyletnek minősül, és külön kerül elszámolásra.
- Szállítási akadály
- Amennyiben a megrendelt termékek szállítása bármilyen okból akadályba ütközik, a Szolgáltató erről az Ügyfél regisztrált e-mail címén vagy telefon útján tájékoztatja a Vevőt és egyeztet vele a további teendőkről.
- Ha a Szolgáltató azért nem tud ajánlatot adni, mert az ajánlatkérésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve nem áll módjában ajánlatot adni, köteles erről az ajánlatkérőt tájékoztatni.
- Átvétel
- Az Ügyfél köteles az elfogadott Ajánlatban megjelölt címen a megrendelt termékeket átvenni. Az Ügyfél hibájából szükségessé váló megismételt szállítás költségeit az Ügyfél köteles megtéríteni.
- Átvételkor az Ügyfél a futár jelenlétében alaposan átvizsgálja a megrendelt terméket, és amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztalnak a csomagoláson, akkor azt köteles jelezni a csomagot kézbesítő futárnak, aki a sérülés tényét rögzíti a fuvarlevélen, vagy jegyzőkönyvet állít ki a sérülésről. Az aláírt fuvarlevél igazolja az átvételt, ezt követően később a futárszolgálat nem fogad el panaszt a küldemény állapota kapcsán.
- A termékekkel kapcsolatos kárveszély abban az időpontban száll át az Ügyfélre, amikor a termékeket a Szolgáltató az előzetesen kijelölt időpontban az Ügyfélnek birtokba adta.
- Tulajdonjog-fenntartás
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.
- Gyártói jótállás
- Amennyiben a gyártó jótállási kötelezettséget vállal az adott termékre vonatkozóan, az Ügyfél jogosult az ebből eredő jogosultságait érvényesíteni. A gyártói jótállás feltételeit a termék gyártója határozza meg. A gyártói jótállási feltételekről az Ügyfél a gyártótól tájékozódhat, mely feltételek jellemzően a termékhez mellékelt jótállási jegyen vagy a gyártó weboldalán szerepelnek. Amennyiben rendelkezésére áll, a Szolgáltató közzéteszi az általa forgalmazott termékek esetén a gyártói jótállás tényét és feltételeit. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a gyártói jótállási feltételek gyártó általi módosításából eredő károkért.
- Gyártói jótállás hiányában nem áll fenn jótállási kötelezettség a megrendelt termékekre.
- Szavatosság
- Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
- A jogosult az átvétel időpontjától számított 1 (egy) éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
- Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) napon belül közölni a Szolgáltatóval.
- Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Felelősség
- A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Az Ügyfél által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
- Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
- Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
- Szerzői jogok
- A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
- A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.